Mot storstaden!

Här ska ni få höra på grejer.

  • Jag ska upp vid halv fem och bli hämtad fem av min käre vän Leo
  • Leo kommer få däng för att han tvingar mig att hoppa i en bil klockan fem på morgonen
  • Jag ska till Stockholm, därav hemskheterna ovan
  • Alltså ska jag sitta på bussen i en oändlighet
  • Jag tänker lägga mig raklång över sju säten och sova
  • Väl framme ska vi göra massa grejs; visning på Drottningholmsteatern, guidas runt i gamla stan, checka in på ett vandrarhem (EN BÅT!), gå på Operan…
  • Sen ska jag sova
  • Sen ska jag vakna
  • Sen ska vi springa runt som vilsna höns i fyra timmar, och sen ska vi gå på Moderna muséet
  • Sen är vi tillbaka på punkt 5 och hela vägen till punkt 1, fast helt tvärt om. Javisst

Så sådär kommer torsdag och fredag att se ut för mig. Vilket betyder att jag kommer uppdatera denna bloggen ännu sämre än vad jag redan gör. SKÅL FÖR DET.

Se hur katten stirrar in i din själ.

Kommentera

