På bussen till Stockholm

Som jag skrev i förra inlägget så tänker jag lägga upp bilder kategoriserat för varje inlägg. Så börjar helt enkelt från början; bussresan!
På ditvägen tror jag nog de flesta sov. Det sattes även på film som man fick kolla på om man nu kände för det. Men nej. Jag sov. På tillbakavägen kollades det också två filmer, varav jag bestämde mig för att kolla en! Payback, om jag minns rätt.
Tog iaf några bilder i början, efter rasten i Arboga och väl i Stockholm. Så här kommer första bildbomben!

Såhär glada var vi för att vi skulle åka till Stockholm!

Serious Leo.

 
 Simon!

Hampus!

 Anna är taggad på rast!

 Linda också!

 Simon posar.

 Esbjörn sitter och käkar sin mat medan Leo sitter i bussen och sjunger ”All by myself”… 

Jag kopplar bort hela världen med musik, medan jag LIGGER ÖVER SÄTENA. 

Yeh!

 Vi var fascinerade av ALLT som var utanför när vi närmade oss Stockholm! ALLT.

 Fina Linda och Anna!

 AWIIEH

Henrik spanar.

 

Kommentera

