Silverarmband är silvrigt.

Det närmar sig sommarlovet, och det är nu som man MÅSTE göra klart allt arbete som man har skjutit fram i alla dessa månader. Betygen måste sättas, och innan det måste jag lämna in det. Imorn ska vi lämna in ett arbete i samhällen som handlar om konflikter runt om i världen. Jag skriver ett om Irakkriget. Det ska även redovisas/diskuteras i grupp imorn, så får skriva och plugga in det som en sate. Annars hade jag en jätterapport kvar att lämna in, som jag egentligen vill lämna in denna veckan. Fast då kommer man till den funderingen att ”denna veckan” bara innebär en skoldag och eventuellt en helg om man räknar med den. Helgen är fullbokad verkar det som.

Nog pratat om skolarbete.
JAG FICK ÄNTLIGEN TILLBAKA MITT ARMBAND EFTER 913501 VECKOR! Det hade gått sönder, så vi skulle skicka det på lagning, men det blev aldrig av och blablabla, MEN NU! ÄR DET LAGAT!

Som ni ser så har jag haft en snodd runt armen också, ja. Okej.
Nu = MAT. hejdå.

Kommentera

