Kände för att krama marken.

Imorse bestämde jag mig för att skriva klart min idrottsrapport så jag skulle bli helt fri från skolarbete! Gjorde jag det? Svar – nej. Jag hatar att jag inte kan ta tag i det och bara skriva klart skiten. Men jag försökte! Och det är tanken som räknas, eller hur? Javisst är det. Då är det problemet ur världen.

Istället tog jag med mig min skateboard ut och skrapade grus tillsammans. Eller… Jag skrapade grus och den flög sin väg. Japp, ni läser rätt. Jag föll mitt första fall med brädan idag. Vilket i och för sig förvånar mig en aning, eftersom jag fick brädan igår. Jag som hade förväntat mig att ramla på första försöket. Men jag skyller detta på en sten, då jag är dum nog att åka på en grusväg full med gropar och stenar. Okej, då är det la mitt fel. Okej.

Kommentera

