Stockholm på natten

Kom på att jag fortfarande har bilder kvar från Stockholmresan som jag inte har lagt upp här än!

Efter Operan stack jag och några till till 7-eleven för att köpa mat (allt annat var stängt vid den tiden), och när vi kom tillbaka till båten runt elvatiden stack jag och Hampus ut i en timme och tog en liten tur där i närheten och fotograferade. Så här kommer några bilder på Stockholm på natten!

För finare kontraster rekommenderar jag att ni håller pekaren över bilderna! :>
 Båten som vi sov på! Chapman.

Kommentera

