Badass-pug in a trolley

Vi börjar med dagens höjdpunkt: VI FICK TÅRTA PÅ LEKTIONEN.
Okej, då kan vi fortsätta.

Min dag idag var ganska händelselös. Det är inte mycket kvar av skolan nu och idag gjorde jag det sista skolarbete på ett par månader.
Jag insåg just att ”det är inte mycket kvar av skolan nu” kan tolkas på ett helt annat sätt. Nej, jag har inte bränt ner skolan.
I alla fall, nu är alla uppgifter inlämnade och bokdiskussionen idag var det sista innan lovet! Hade läst Hungerspelen! Passade på att springa ner till biblan och lånade uppföljaren av den, Fatta eld, så jag kan läsa den under lovet! YAY!
Hm, har lite grejs kvar att göra i bildämnena iofs, men det är inte så noga om det blir klart eller inte. Ska jobba med det under håltimmen (-timmarna)  imorn så får vi se hur långt jag kommer.

På tal om bildämnen. Här är några seriefigurer jag har gjort som bilduppgift för ett tag sedan. Vi skulle göra en seriefigur och en kompis till den. Sen ska vi göra en strip på tre rutor av dem, men den hann jag aldrig klart med.

Kommentera

