Marlous fyndiga idé

Så nu har jag långhelg och sen bara tre skoldagar kvar. Måndag, tisdag och onsdag. SEN, mina vänner, är det sommarlov! För er som inte riktigt hade vetandet om det än. Varsågoda för informationen.

På idrotten idag hade vi bad, där livräddning stod på schemat. Så här taggad var jag inför det –> .
Väldigt väldigt lite, med andra ord.
Men det visade sig att det inte alls var så farligt. Det gick på typ en minut, sen var man klar. Vi kör vågen på det. *WhooOoOo* ~~~~~

Hm, jag upplever inte så mycket om dagarna egentligen. Vet aldrig vad jag ska skriva längre. Jag funderar lite på att börja med nån slags dagbok-liknande bok, där jag inte skriver, utan bara ritar upp en bild för ”dagens höjdpunkt”. Typ en skiss på 10 minuter eller nåt. Möjligtvis med bläck. Har suttit och gjort några snabba skisser på sånt den senaste tiden, så varför inte rita in det i en bok! Det kan  ju va kul att se i framtiden. Tror fanimej att jag ska göra det.

Kommentera

