I AM AN INDEPENDENT WOMAN.

Idag var mer eller mindre min första jobbdag. Vilket betydde att min lediga dag från skolan innebar att gå upp ännu tidigare än vanligt, samt sluta ännu senare än vanligt. Hurra för det. Gick med mamma, så det var inte riktigt jobba dock, utan mer lära mig hur saker och ting är och går till. Jag ska alltså jobba på ett äldreboende under halva sommaren, för er som inte visste! Ska bli spännande att se hur det blir. Idag när jag kom hem föll jag ner i sängen och sov i två timmar. Undrar hur jag ska överleva det här. MEN NU SKA VI HA EN POSITIV INSTÄLLNING HÄR! Detta ska gå galant!

Ja, ni läste allt det där rätt. Marlou har fått sig ett sommarjobb och tänker tjäna ett par kronor FOR REAL för första gången i sitt bekväma liv. För att nu är jag gammal och då ska jag klara av sånt på egen hand.

Nu tänker jag kolla på serier och högst troligt äta chips och dricka dricka, ‘cuz that’s how I roll.

Kommentera

