Bränd människa ska grilla, HAHA.

Jag är inte precis bränd, men jag har fått mig en hemsk solbränna. Skulle jag lägga mig på stranden bland ett hav av krabbor skulle jag smälta in utmärkt. Man skulle dock hitta mig på grund av den förfärliga vita randen jag har fått efter skuggan av mitt linne. Jag satt ute och ritade, och hade vikit upp linnet. Detta av troligtvis lata skäl, samt det att jag trodde att jag inte skulle bli brun/röd i alla fall. Gick in och skulle dricka vatten, och VAD I HELA FRIDEN. Såg ut som Österrikes flagga. Dessutom har jag blivit solbränd på knäna. Brukar aldrig bränna mig där, så det var dagens överraskning.

Och jo, förresten. Jag har en så snäll själ att jag räddade en spindel ur duschen förut när jag skulle duscha. Och nu ska jag iväg och grilla. Ajöss.

Kommentera

