jobbajobbajobbajobba

Idag hade jag introduktionsdag på jobbet, vilket innebar att jag slapp skolan idag, HEH. Lärde mig massa bra saker iaf, som jag kommer ha nytta av i framtiden! Än så länge är ”framtiden” fyra veckor framöver, sen får vi se när jag har användning av att hissa upp folk i en miniatyr-lyftkran.

Imorn har jag skolan mellan 08:00 och 15-20, vad jag vet. Ska ha nån temadag som skulle kunna bli en långtråkig dag. Om fallet är så att tiderna är samma som en vanlig skoldag så kommer jag kommer hem ganska exakt 16:00. Och vet ni vad? Jag börjar jobba 16:00. HAHAHA, MITT LIV ÄGER. Jaja, med lite tur är det en kort dag, och annars tänker jag göra en egen kort dag av det och åka hem tidigare i alla fall. Gangster-Marwlou is gangster.

Här får ni en bild på vår katt, TUSS, på min skateboard. För att, tro det eller ej, men jag är inne i en bildbrist-period.

Kommentera

