Deliciousness in 4 pictures

Okej. Nu har jag bloggat som en kung, *öhum*, och jag är fräck nog till att inte be om ursäkt. Första lediga dagen från skolan startade jag med att gå till jobbet 7.00 på morgonen. Vilken toppenstart! Det kan man i och för sig diskutera. Började även min första ”jobba-utan-att-gå-bredvid-någon”-dag i måndags! Även det kan diskuteras om hur det gick, men jag skulle nog vilja säga att det faktiskt gick helt okej.

Annars har jag inte gjort något annat än grilla och käkat pommes om vi ska prata om mat, vilket jag förstår att det är vårat mest omtalade och omtyckta samtalsämne, för alla gillar mat. Vi har fått besök från Holland också, vilket möjligtvis kan vara den största anledningen till varför vi plötsligt grillar hela tiden. Det är några barndomsvänner till far min som är och hjälper oss med renoveringen tills på torsdag eller fredag!

Jag tänker inte skriva något långt inlägg där jag skriver exakt vad jag har gjort de senaste dagarna, så här avslutar jag detta ståtliga inlägg med en (fyra) bild(er) på min utsökta fruktsallad som jag precis åt upp.

Kommentera

