Glad midsommar på er!

Trevlig midsommar på er dårå. Har inte riktigt lagt märke till att det är midsommar, då det är grått ute, plus att jag aldrig ens bryr mig om det. MEN, det gick inte att undvika det på facebook. Hatten av för dig som har facebook och inte har märkt nånting. Min fb är nämligen fullbombad med ”Glad midsommar!”-posts, och bilder på fina flickor med vackra midsommarkranser. Därför tänkte jag visa att även jag gjorde en förfärligt ståtlig krans.


Look at me, I look like fricking Ceasar. Jag la ner hela min själ och hjärta i att fixa en så FANTASTISK krans. Titta på alla ljuvliga blommor.

När jag ändå håller på att skriva ett inlägg, kan jag stolt tillägga att jag klarade min första ollie på skateboarden idag! Lyckades bara sätta den en till gång efter det, resten var rena katastrof-försök. På ett ungefär. MEN ÄNDÅ. Jag ger inte upp så himla lätt!  Jag ska allt bemästra alla skateboardtrick och sen skate’a runt på vägen och imponera på fåglarna!

Kommentera

