Palm Parkies 2013

Hej på er, humanbeings. Som några få stycken av er redan vet så har jag packat min väska och rest till Holland! Vi åkte bil hela vägen hit, och imorgon tar vi bilen och mormor med oss till Spanien i tre veckor eller så. Har sett fram emot detta länge!

 (fin fågel.)

Vi kom hit iförrgår sent på kvällen. Igår åkte vi till farmor och hälsade på, gick ut i den vackra skogen som jag aldrig lagt märke till förr, hälsade på några olika vänner och åkte på en festival på kvällen! Den hålls varje sommar och pågår i 7 tisdagar. Det var en riktigt mäktig upplevelse! Parken där den hålls i är på gångavstånd från mormors lägenhet, och tro mig när jag säger att det var proppat med folk!

   
Och det där är bara några vinklar.. Riktigt mäktigt när det gjordes ”vågen” fast bara skrikande. Det var allt en upplevelse, fast att nästan ingen brydde sig något vidare om musiken, utan mest att umgås och såklart; supa. På natten när det blev mörkt var det häftigt att se hur alla satt i små grupper runt stearinljus och mådde allmänt gött! :’>

Kommentera

