50-års teckning till mamma!

I mars fyllde min älskade mamma 50, så jag ville göra en ”speciell” teckning till henne. Jag hann inte göra klart den i tid för att det saknades några grejer på teckningen som jag ville ha med. Det var min och Patricks födelse”kort”, som är gjorda i trä. (Vänster nedre hörnet) Eftersom vi har flyttat så hade jag inte den blekaste om i vilken av alla 32260 flyttlådor jag kunde hitta dessa. MEN så såg jag hos mormor att hon hade dem framme, så då kunde jag äntligen göra klart teckningen! Så ja. Nu, flera månader efter, är den äntligen klar. Hon var nöjd i alla fall, så det är ju bra! :’)

Teckningen ska föreställa henne med massa saker som hon tycker om och som betyder något för henne. :)

Kommentera

