Nudå, kör vi.

Idag hade vi nollning. Det innebar att 2orna gjorde iordning något som vi 3or och 1orna skulle vara med på.  Vi åkte till Björknäs där de hade gjort iordning en fyrkamp! Vi blev uppdelade i 5 lag, och sen var det säckhoppning, stövelkastning, bollkastning och gå med ett ägg på en sked som gällde. MITT LAG VANN. Och jag var några få hårstrån ifrån att kasta en stövel i huvudet på mig själv. Så ja. Sen blev det korvgrillning, dels lite tid till att lära känna ettorna.

Vi började även med projektarbeten idag, som nu för tiden kallas gymnasiearbete. Min hjärna är fortfarande ganska tom på idéer till detta, men det dyker upp så småningom. Vi kommer ha tre timmar i veckan med att arbeta med detta, och det håller på nästan hela skolåret, så det kommer bli spännande att se vad det blir för slutresultat! På tal om tre timmar och lektioner; jag börjar dagen med tre timmar foto imorgon. Har bara en religionslektion efter och slutar efter det dock, men ändå. Skolan drar igång på riktigt nu.

Här är förresten några usla bilder på vad vi gjorde igår.
Regnbågsbilden blev väldigt mörk pga skrivaren när vi skrev ut den, därav den mörka skuggan på undersidan armarna.. 

Kommentera

