Några närbilder!

Inatt drömde jag att det var nån slags orienteringstävling med min gamla skola, och alla tog det på så stort allvar att någon tog ett vedträ och försökte slå av mitt ben.

Annars var min verkliga värld inte lika våldsam när jag väl vaknade. Hoppade på bussen till skolan, hade en fotolektion på tre timmar, en religionslektion på en timme, en sväng till banken, en sväng till gymmet och hoppade på bussen hem igen vid halv fyra. Var extremt trött och sliten då dock. Somnade till ett antal gånger på bussen, och även när jag gick hem från bussen. Kämpigt.

Här är några bilder jag tog i skolan idag. Vi skulle ta närbilder, eller typ på detaljer.

   

Kommentera

