Välkomna hem!

Tidigt imorse kom pappa och mamma hem igen! Det innebär att jag inte behöver gå upp tidigare varje morgon för att mata kaninerna. Jag tycker att jag har klarat mig ganska bra såhär helt själv i huset! Jag menar, allting står kvar och jag klarade mig vägen till och hem från skolan varje dag. Behövde inte ens springa till bussen för att hinna med den, vilket jag ofta får göra när jag inte är ensam hemma och pappa väcker mig. Men det är skönt att de är hemma i alla fall. Det var lite ensamt med ett helt hus för sig själv.

Eftersom jag inte bakar tårtor välkomnade jag dem hem med att hänga detta på dörren:

(Välkomna hem)
Låt mig få tillägga att det var ca 92% luft i den och 8% chips. För jag är generös och sparade till dem istället för att vara girig och äta upp allt själv.

Kommentera

