Of course. Why now.

Marlou har blivit fett med förkyld. Vilket såklart inte kunde komma vid ett bättre tillfälle eftersom dansen ÄNTLIGEN drar igång imorn. Var i skolan idag, men det sög ju för både mig, som inte kunde andas genom näsan, och för alla andra som jag hostade på. Går runt med tårar rinnandes ner för kinderna i skolan. Kul. Så om jag känner mig såhär imorn innebär det att jag vilar upp mig här hemma och missar både skolan och dansen.  Vilket är väldigt tragisk imo.


Drog på med det bästa leendet jag kunde till denna bild. Dricker te och hostmedicin som en dåre och hoppas på det bästa.
*Host, atchhoo, snörvel*
Mina lungor exploderade just.

Kommentera

