Dimman tar över stan!

Vaknade imorse och såg ett sms från en tjej som jag inte känner. Hon frågade om det gick att beställa en teckning hos mig. ABSOLUT! Kul väl, att folk som jag inte känner hör av sig för det. Hon och hennes kille kom förbi idag så vi diskuterade lite hur teckningen skulle bli. Det blir väldigt mycket personligt och symboler för saker och ting, så jag tror den blir häftig!

Det känns som söndag idag eftersom jag inte var i skolan igår… Det är väl bara bra egentligen, att helgen känns längre än vad det är. :’) Förkylningen börjar avta lite nu dock. Tror jag i alla fall. Har inte lika mycket huvudvärk och ont i huvudet längre.. Tack för det.

I alla fall, här är några fler bilder jag tog på fotolektionen här om dagen:

Kommentera

