My life is complete.

Häromdagen postade jag en Vine på en teckning på Twenty One Pilots som jag hade gjort. Blev helt lycklig när jag fick se att Curtis Lepore gillade den eftersom jag följer honom och tycker att han är en av de bästa Viners. :’) (För er som inte känner till honom borde definitivt kolla upp honom!) Så Marlous dag var förgylld.

There’s more, and even better:
Imorse vaknade jag till ett strålande meddelande på Fb när jag tryckte på mobilen. För ett par dagar sedan skickade jag ett meddelande till Twenty One Pilots (För er som inte hade med er denna informationen ännu, så är Twenty One Pilots en av de bästa banden på denna planet. Okej, enligt mig. Och många andra.) med teckningen jag hade gjort. Hade inga större förväntningar på någonting eller så, men det visade sig att de hade sett det och till och med svarat! Har aldrig hoppat upp ur sängen så kvickt så tidigt på morgonen, eller tagit på mig iskalla kläder med ett så brett leende. INGENTING KUNDE FÖRSTÖRA MIN DAG LÄNGRE. Jag kan dö lycklig nu.

Kommentera

