Träning, mat, huvudvärk.

Fasen vad svårt det ska va att somna i tid om nätterna. Ligger uppe halva natten och stirrar i taket, även om jag försöker mitt allra bästa att sova. Det kanske är det som är problemet, jag försöker för mycket. Hm. Skulle upp vid tio idag och följa med pappa och träna. Pappa väckte mig för andra gången runt tjugo i elva, och då blev det såklart bråttom då vi skulle åka elva för att mamma skulle vara i stan 11.30. Morgontrött och grinig tog jag med mig min macka i bilen, och hann simma i alla fall en km eller så. Inte i bilen dock. Problemet med badhuset är att jag alltid får en sån jäkla huvudvärk. Troligtvis från kloret eller nåt.  Fick i alla fall i mig god mat efter träningen. Pappa, mamma och jag drog till Jenny’s och käkade lunch, så nu är jag proppmätt.  Nu vill jag sova men jag har en bok att läsa ut tills måndag. Chop chop.

 Såhär glad är jag inte alls just nu. Det är bara en täckmantel.

Kommentera

