Solig novemberdag

Här om dagen var det förvånansvärt fint väder med tanke på att det är november. Så jag bestämde mig för att gå ut och gå en sväng och fotografera. För det första så var det extremt längesedan jag verkligen gått långt för att ta kort, och för det andra hade jag inte gått och utforskat omgivningen här än sedan jag flyttat, vilket är rätt illa plus att mitt lokalsinne påstås vara dåligt. Vilket i och för sig är en skapligt sann sanning. Men nu vet jag att det finns flertals hus i närheten. Och en hund som ser ut som en björn.

Här är några bilder jag tog. Kan inte neka fakta att jag gillar att ta bilder mot solen! Vilket många möjligtvis skulle avråda.

Kommentera

