En äkta vänskap

Vi stannade kvar efter skolan häromdagen för att det var en sån där info-dag för niorna på kvällen och vi skulle hjälpa till. Jag, som på senaste tiden har varit så inspirerad och motiverad till att fota, plockade fram en kamera, satte iordning blixtar och körde igång! Som tur var fick jag med mig mina fina vänner, så vi fick ett par bilder som jag tycker extremt mycket om. :’)

Dessa är tagna med självutlösaren. Jag gillar att bara släppa lös. Inte behöva visa sin vackraste sida. Kunna se förjävlig ut och ändå tycka om vad det blir av bilden!

Kommentera

