Nattfoto med ficklampa

Jag gick ut på kvällen och fotade häromdagen. Eller rättare sagt, jag och mamma tog bilen en liten sväng. Vi åkte inge vidare långt, men jag ville ha ett ställe där det inte fanns gatljus, alltså att det skulle vara så mörkt som det egentligen var möjligt denna kväll. Fick dock aldrig det mörkret. Men i alla fall, var planen att kontrollera ljusets fall själv, med lång slutartid och en ficklampa! Det blev inte riktigt som jag tänkte mig, så ska ut igen snart, men här är ett par bilder ändå. :)


Vi fick förresten krångel med bilen också.. Den startade inte, och det visade sig vara något med bilbatteriet, så vi var tvungna att ringa pappa och sen kämpa med det där ett tag. Vi kom inte hem förrän 23.30. Heh.

Kommentera

