Det är nu ni får lov att ge mig empati.

Varför skapades tårna så överdrivet känsliga när det är där gravitationen styr saker man tappar? Ni undrar säkert varför jag skulle låta något glida ur händerna. Det var en olyckshändelse. Jag städade mitt rum. Ni undrar säkert varför jag städade mitt rum.

Hur som helst skulle jag flytta på en låda med pennor, och på den lådan med pennor låg en låda med pennor. En metallåda med 51 pennor. Vars hörnet föll med full fart på min tå. Nu är den svullen och blodig. Satt i trettiofem minuter i fosterställning och tyckte synd om mig själv.

Kommentera

