Ack ack.

Jag har varken lust eller inspiration till att blogga. Idag har jag dock inte haft lust till nånting för har känt mig sjukt seeeg. Tänkte dra ut och gå för det såg så fint ut ute, men det är ju svinkallt. Tänkte att jag istället skulle träna styrketräning eller dansa, men det var jag la för lat för också. Så istället har jag spenderat mestadels av min tid på denna stol med hjul. Schwoosh. Ritade i alla fall klart en beställning jag hade fått på tre syskon! Det känns skönt och blev nöjd med den också! Spelade även lite Mario Kart på Wii med brorsan som var hemma lite emellanåt idag, och annars har jag la käkat massa mat och kakor också.

Tänkte kanske ta och trycka igång en film nu…. Funderar på Titanic som typ alla, utom jag, har sett och tycker att den är så sjuuukt bra och sorglig och romantisk och dramatisk och idiotisk för att hon inte låter honom klättra upp på plankan där de lätt hade fått plats båda två.

4 tankar på “Ack ack.

Lämna en kommentar